wtorek, 5 kwietnia 2016

Dlaczego wybrałam Semilaki ?


Odkąd pamiętam uwielbiałam wszystko co związane jest z pielęgnacją oraz stylizacją paznokci. Zaczynałam oczywiście od zwykłych lakierów. Jednak nie są one tak trwałe jak hybrydy. Kiedy stylizacja lakierami hybrydowymi stała się tak popularna postanowiłam zainwestować w te cudeńka. Niestety nie od początku używałam lakierów Semilac.



Zainwestowałam w nieco tańsze lakiery, które okazały się kompletnym niewypałem.  Bardzo żałowałam swojej decyzji (wtedy jeszcze nie wiedziałam o istnieniu Semilac`ów). Niestety musiałam się trochę z nimi pomęczyć.


 
Kiedy kupiłam pierwsze Semilaki byłam naprawdę pod wrażeniem, że tak dobrze się z nimi pracuje. A co najważniejsze nie ma problemu z wytrzymałością lakieru oraz ze zdejmowaniem go. Kiedyś nosiłam go około 5 tygodni i wszystko byłoby spoko gdyby nie odrost.

Obecnie moja kolekcja nie jest duża, ale powoli zwiększa się. Posiadam kilkanaście kolorów, wszystkie miałam okazję już używać i jestem bardzo zadowolona z ich odcieni. Jedynie kolor czarny jest
troszkę problematyczny przy nakładaniu, bardziej klejący i mniej współpracujący ze mną ale podobno z tym kolorem jest to normalne.



Ogólnie rzecz biorąc lakiery Semilac uważam za najlepszy produkt, w który udało mi się zainwestować. Dodatkowo pochodzą ze średniej półki cenowej, można je dostać w cenie około 29 złotych, a ich buteleczka ma pojemność 7 ml.






2 komentarze :

  1. O mój Boże!!! Ten niebieski i czerwony na końcu są przeboskie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi lakiery z tej firmy nie trzymają się dłużej niż trzy dni :(

    OdpowiedzUsuń