niedziela, 10 kwietnia 2016

Dior za 14,99?

Witam wszystkich po krótkiej przerwie :)

Odkąd pamiętam marzyłam o perfumach Diora J'adore. Kocham ich jaśminową nutę z dodatkiem owocowego zapachu. Miałam tysiąc próbek, ale do tej pory nie udało mi się zebrać by kupić pełną wersję:D Cena jej to ok 259,99 zł. Dosyć sporo, ale wiadomo płacimy za markę. Jednak ostatnio  skończyły mi się wszystkie perfumy jakie w domu miałam łącznie z Chanelką, która uszczupliła nieco mój portfel o kilka stówek, ale na pewno wrócę do nich jak troszku się odkuję ;p W każdym bądź razie postanowiłam, że znajdę sobie na chwilę jakaś wersję zastępczą, szczerze mówiąc obstawiałam przy Zarze lub czymś sieciówkowym. Niedługo będę nieco częściej w Łodzi więc pewnie coś bym wybrała, ale nie mam już takiej potrzeby. A to czemu? Już tłumaczę. Przy okazji ostatnich zakupów w Biedronce, snując się bezsensu między półkami zauważyłam oto takie perfumy w poniższym pudełku:




Z ciekawości podeszłam, psiknęłam sobie na dłoń i.. nie mogłam uwierzyć własnym nozdrzom! Jak w mordę strzelił Dior. Patrzę na flakonik a tam napisane BI-es. Nie mogłam uwierzyć, że znalazłam zapach tak bardzo podobny do J'adore i to w Biedronce. Szczęśliwa biegnę do kasy, a tam okazuje się, że mój Dior kosztuje tylko 14,99 ! 

W internecie doczytałam, że ów zapach jest niby odpowiednikiem jakiegoś zapachu Victoria's Secret , jednak dla mnie ta nuta drzewa i owoców jest idealnie wpisana w Dior. 
Perfumy są na pewno bardzo trwałe, ponieważ robiąc zdjęcia do posta jedynie otwierałam flakonik, a cały czas czuje zapach na opuszkach palcach. Jest to zapach dla kobiety pewnej siebie, która nie boi się mocnych i wyrazistych perfum. Dobrze wyczuwalna nuta drzewa nadaje elegancji i nieco tajemniczości owemu zapachowi.


Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się zaoszczędzić kilka stówek na perfumach i w dodatku tak trafić z zapachem! Jestem ciekawa jak będzie z wydajnością produktu. Jest to dosyć intensywny zapach więc wydaje mi się, że nie będę musiała go wylewać litrami na siebie. :) Z pewnością dam znać czy dał radę. A może któraś z was miała ten zapach i jest w stanie coś powiedzieć? 
Zapraszam do dyskusji :)

Pozdrawiam wszystkich czytelników :)


3 komentarze :

  1. Zachęciłaś mnie do zakupu tego perfum :)
    Wszystkie mam na wykończeniu, a również nie chcę póki co przepłacać na kosmetykach.
    Jak będę w biedronce rozejrzę się za Bi-Esem :>
    Szkoda, że przez internet nie czuć zapachu :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w biedronce i od razu poszłam sprawdzić ten perfum. Boski zapach! Muszę go koniecznie kupić następnym razem :).

    A jak z trwałością? Trzyma trochę? :)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci kochana, że bardzo dobrze. Kiedy spryskałam sobie koszulkę w poniedziałek, we wtorek wieczorem nadal czułam intensywny zapach, także jak dla mnie super :)

      Usuń